Szkolenia dla psychologów

330

Identyfikacja mechanizmów obrazu klinicznego u dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi i nabytymi uszkodzeniami OUN (na wybranych przykładach)

OPIS SZKOLENIA Celem szkolenia jest poszerzenie umiejętności diagnostycznych psychologów w przypadku pracy z dzieckiem z dysfunkcją OUN o różnej etiologii (neurorozwojowej lub nabytej). Również zwrócona zostanie uwaga na konieczność poprawnego identyfikowania źródeł błędów i braku poprawności wykonania testów czy prób diagnostycznych. Na szkoleniu omówiony zostanie model bloków funkcjonalnych i sieci neuronalnych zaangażowanych w realizację procesów […]
380

Rozumienie i psychoterapia osób z zaburzeniami odżywiania się

OPIS SZKOLENIA Szkolenie umożliwia zdobycie szerokiej wiedzy klinicznej na temat zaburzeń odżywiania się, a także umożliwia rozwój kompetencji w obszarze prowadzenia psychoterapii osób z zaburzeniami odżywiania się. Uczestnicy będą potrafili analizować proces budowania relacji psychoterapeutycznej i współpracy terapeuty z innymi specjalistami. W trakcie ćwiczeń możliwe będzie rozwijanie umiejętności zastosowania zarówno wiedzy dotyczącej rozumienia psychopatologii zaburzeń […]
470

SKALA WAIS-R W PRAKTYCE KLINICZNEJ

OPIS SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone jest dla osób na co dzień pracujących z testem WAIS-R(PL), mających przynajmniej podstawowe doświadczenie z przeprowadzaniem testu oraz obliczaniem i interpretacją statystyczną wyników. Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności praktycznych związanych z przeprowadzaniem oraz interpretacją testu WAIS-R(PL). Uczestnicy zostaną zapoznani z zakresem możliwości wykorzystania testu w całościowej diagnozie klinicznej osoby dorosłej, możliwym […]
390

Depresja i zaburzenia lękowe u młodzieży- terapia w oparciu o koncepcję mentalizacji.

OPIS SZKOLENIA Umysł rozwija się w kontekście relacji przywiązania – badania nad tym obszarem wskazują kierunki w psychoterapii dzieci i młodzieży. Terapia oparta na mentalizacji proponuje: sposób pracy dostosowany do potrzeb młodzieżowych pacjentów oraz możliwość ich głębokiego rozumienia. Szkolenie ma za zadanie poszerzenie wiedzy o tym sposobie pracy oraz rozwoju umiejętności posługiwania się nim w […]
470

MMPI-2 kurs zaawansowany

OPIS SZKOLENIA MMPI-2 jest jednym  z najczęściej używanych narzędzi badawczych w psychologii klinicznej. Kwestionariusz ten stosuje się przede wszystkim w diagnozie klinicznej do oceny osobowości i zaburzeń psychicznych. Znajduje on także zastosowanie w obszarach nieklinicznych oraz w badaniach naukowych. NEO-PI-R jest to kwestionariusz, który powstał w oparciu o model pięcioczynnikowy- Wielką Piątkę. Służy on do diagnozy aspektów osobowości- cech. Badanie […]
350

INTENSYWNY KURS: ROZWÓJ SEKSUALNY DZIECI I MŁODZIEŻY – ZACHOWANIA NORMATYWNE I NIENORMATYWNE W RÓŻNYCH GRUPACH WIEKOWYCH

OPIS SZKOLENIA Celem zajęć będzie zapoznanie uczestników z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi rozwoju seksualnego dzieci i młodzieży, zaburzeniami charakterystycznymi dla różnych grup wiekowych i sposobami pracy terapeutycznej. Oprócz wiedzy przekazywanej w formie wykładu i konwersatorium uczestnicy będą mieli sposobność poćwiczyć prowadzenie rozmów na tematy związane z seksualnością z rodzicami, dziećmi i nastolatkami. Będzie też możliwość superwizowania […]
380

Leczenie następstw traumy u dzieci i dorosłych– pomoc interwencyjna, diagnoza zaburzeń potraumatycznych i ich terapia w modelu poznawczo-behawioralnym

OPIS SZKOLENIA Traumę definiuje się jako zdarzenie, w którym wystąpiło ryzyko śmierci bądź poważnego uszkodzenia ciała lub naruszenia jego integralności. Większość ludzi w ciągu swojego życia doświadcza przynajmniej jednego traumatycznego zdarzenia, a spośród nich spora część doświadczy w ich następstwie długotrwałego cierpienia psychicznego o różnym nasileniu. Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestnika do pracy z […]
250

Praca z genogramem- narzędzie nie tylko dla terapeutów systemowych

01.12.2018- BRAK MIEJSC 02.12.2018- WOLNE MIEJSCA OPIS SZKOLENIA Kurs skierowany jest nie tylko do osób zainteresowanych terapią rodzin, ale do wszystkich, którzy chcą zdobyć umiejętność zapisu przy użyciu genogramu oraz poznać sposoby myślenia, które stoją u podstaw interwencji terapeutycznych. Umiejętność posługiwania się genogramem pozwala na przyjrzenie się transgeneracyjnym wzorcom zachowań, sił i mitom rodzinnym, a […]
270

Wyzwania okresu adolescencji i specyfika terapii nastolatka w podejściu systemowym

OPIS SZKOLENIA Wiek dorastania rozpoczyna się w 10–12 roku życia i trwa do osiągnięcia wieku młodzieńczego, przypadającego na 18–19 rok życia. W adolescencji, bardziej, niż w jakimkolwiek innym etapie rozwoju, człowiek podlega działaniu wielu sił wewnątrz-psychicznych, ale także niekontrolowanych zmian w ciele oraz naciskom świata zewnętrznego. Zmieniające się ciało sprawia, że młody człowiek silnie koncentruje […]

Rozwój osobisty na Email?

Otrzymuj regularnie informacje o najnowszych artykułach i najciekawszych szkoleniach i warsztatach.

Zapoznałem się z Regulaminem i Polityką prywatności portalu mojapsychologia.pl

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres e-mail informacji o szkoleniach psychologicznych i informacji handlowych od mojapsychologia.pl

FreshMail.pl